FRAKT & LEVERANS
Här får du all info om hur din beställning tar sig från oss till dig - enkelt och smidigt.
Bearbetningstid
Vi jobbar hårt för att du ska få din Fräs så fort som möjligt. Ordrar behandlas och skickas vanligtvis inom 1 arbetsdag från det att du lagt din beställning, exklusive helger och röda dagar. Under perioder med hög belastning kan bearbetningstiderna variera, men vi gör alltid vårt bästa för att hålla tempot uppe.
Leveranstider
Din Fräs är på väg! Vår genomsnittliga leveranstid inom Sverige är 1-3 arbetsdagar. Så fort ditt paket lämnar vårt lager får du en trackinglänk så att du kan följa din Fräs-resa hela vägen. Håll utkik i inkorgen! (Observera att leveranstiden kan variera vid undantag - läs mer)
Fraktkostnad
Vi älskar gratis, och vi vet att du också gör det! Därför bjuder vi på frakten om du är smart nog att köpa två Fräs eller fler. Varför nöja sig med en när du kan ha flera och få gratis frakt? Men om du bara köper en Fräs kostar frakten ändå 29kr. Det är alltså en liten slant för en stor upplevelse.
Internationell frakt
Just nu skickar vi bara inom Sverige. Men håll ögonen öppna! Vi jobbar stenhårt på att expandera och skicka Fräs till fler länder snart. Tänk dig, #FRÄSCLUB blir bara större och större! Vi vill att alla ska få uppleva den härliga känslan, oavsett var de bor. Stay tuned!
Vad händer om mitt paket försvinner?
Ibland händer det tråkiga saker, som att paket försvinner på vägen. Men lugn, du behöver inte stressa! Vi tar fullt ansvar för din leverans så länge du har köpt försäkrad frakt för 49kr.
Utan försäkrad frakt kan vi tyvärr inte garantera ersättning.
Har du försäkring? Kontakta oss direkt om det händer, så löser vi det. Då skickar vi antingen ett nytt paket eller så ger vi dig en full återbetalning.
Ändring av adress
Om du behöver ändra leveransadressen för en order som redan är lagd, vänligen kontakta oss så snart som möjligt. Vi gör vårt bästa för att hjälpa dig, men vi kan inte garantera ändringar när ordern väl har börjat behandlas för leverans.
Avbokningspolicy
Ordrar kan avbokas så länge ordern inte har lämnat vårat lager. Vänligen kontakta vår kundtjänst för att avboka din order.